Högbo backen

Högbo backen var fucking supernice! Hämtade upp Malin i morse och for dit. Halva iv satt i stugan medans vi i andra halvan gick för att åka pulka. Alexander som var där med skotern körde oss upp för backen varje gång. Sedan tävlade vi ner. Alexander körde sedan med mig som ett jävla as! tappade mössan och greja. Med alla andra åkte han upp för vanliga backen. Men med mig skulle han åka den krångligaste vägen, hoppa och greja. Satt och skrek som en gris, höll om han så jag trodde att armarna skulle gå av. Att jag inte har orkat brytt mig om skotern hemma hos far då? det förstår jag inte riktigt.. och nu är det väl försent pga snön börjar smälta. Sedan skulle vi tävla om vem som kom först ner. Då åkte Marcus rätt in i mig, klockan gick sönder helt och hållet. Mina armband från dimonicanska gick sönder.. buhu va arg jag vart. Andra Marcus höll i skoter på vägen ner och han fick ju skylla sig själv.. voltade ner för backen gjorde han. Lekte lekar och leta godis i lekparken haha. Vid 1 siden for jag in till G-town med trevligheter. Käkade max med :)

Nu sitter jag här hemma. Ska dammsuga och ta mig en dusch. Massa saker att göra här hemma. Annars är jag ledig hela dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0