Hej nya & gamla läsare

Ja faktiskt var Asp här

Ny start, ny blogg & nya dagar.

Som första inlägg tänkte jag skriva lite om vad fan som händer om dagarna för mig just nu :)
15/3 flyttar jag
16/3 börjar gymma
17/3 fixar jag till tänderna & börjar med skytte igen
26/3 till 28/3 blir jag borta
31/4 till 17/4 är jag i mexico.

1. Vad heter du? - Natalie Åström Palovaara
2. Vad kallas du? - nattis.. natta? & båda två är lika töntiga 
3. Vad vill du bli kallad? - natalie för fan
4. Födelsedatum? - 26 maj
5. Stjärntecken? - tvilligingarna
6. favorit musik? - metal & syntmusik
7. Msn? - mm
8. troende?
9. Vart bor du? - sandviken
10. Vad har du för mobil? - lg
11. Har du en egen dator? - aa
12. Vilka är dina bästisar? - Lina Malin Johan
13. Har du något husdjur? - råttorna på taket..
14. Sommarens planer? - utomlands, festival & öl
15. Vad älskar du mest? - Det vet jag inte på rak hand.
16. Intressen? - skytte bräda & ölning
17. Favoritband/artist? - In flames
18. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? - Alias
19. Namnsdag? - vet ej.
20. Vad skulle du vilja heta? - nått vettigt 
21. Vad heter du på din msn just nu? - natalie
22. Hur många olika grupper har du? - ingen
23. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - har två, niklas & anders
24. Var skulle du bo om du fick välja? - Jag SKA bo i halmstad
25. Vad har du på dig? - trosor & linne
26. Har du något i håret just nu? - en snodd
27. Vad har du gjort idag? - varit utan min honey
28. Hur mår du just nu?- jadu
29. Hur brukar du annars må? - jora
30. Har du några syskon? - ja o ja
31. Vilket är ditt favoritgodis? - hm, salmiakbakar nappar.. lakrits?
32. Vad är det finaste som finns? - Vattenskoter & niklas
33. Vilken är din favoritdryck? - CHAMPIS POMMAC & TROCADERO
34. Vilket är ditt favorit tv-program? - WIpE OUT & ANDRA AVENYN VAFAN
35. Vem är din förebild? - Inte Fredrik reinfeldt iaf..
36. Vad är bäst med dig? - allt  
37. Hatar du någon just nu? - även om jag säger det ofta så hatar jag faktiskt inte någon.. Säger bara så när jag blir sur. Men faktiskt blir det 3 stycken.. hon som har programet "spårlöst" Ingrid i andra avenyn & en annan jävel
38. Saknar du någon just nu? - mm
39. Är du allergisk mot något? - mot verktabletter
40. Hur många bilder har du lagt ut? - förstår inte vad som menas med lagt ut?
41. Är du kär? hoahoa
42. Isåfall i vem? hoahoa
43. Vad är din civilstatus? - öppen för förslag haha
44. Är du homofob? jag & det här går inte ihop, va menas med det då tro?
45. Vad gjorde du igår kväll? - jag tjatade till mig sex av niklas
46. Vilken är den godaste frukten? - äpplä
47. Den godaste grönsaken? - ärtor, dom kan man svälja hel. Eller brocolli
48. Och bästa bäret? - hallon
49. Är du underviktig - neru! så som jag gått upp dom här månaderna är det farligt.
50. Hur lång är du? - 167
51. Vad är du bra på? - dunno
52. Något du tycker är kul? - vara busig & göra inpulssaker
53. Har du varit ute idag? - JADU DE HAR JAG
54. Vem ringde du senast? - öhm mamma
55. Vad var du senast arg på? - tydligen niklas eftersom jag sov på hans soffa i lördags.
56. Hur många hus har du bott i? - 1
57. Bäddar du sängen? - nej
58. Snarkar du? - sanningen är hård med nej (A)
59. vem sov du senast hos? - niklas så klart
60. Har du ett sladdlöst tangentbord? - ne
61. Vad lyssnar du på just nu? - fast car
62. Vill du tatuera dig? - ja
63. Vilka sidor/program -bloggen bdb fejjan
64. Laddar du olagligt ner musik? - nää
65. Vad stör du dig på? - idioter
66. Vad är kärlek för dig? - jag vet bara vad det är när jag har druckit öl
67. Brukar du lyssna på hög musik? - yäyäyäyäy
68. Vad gör du om dagarna? - i-n-t-e e-t-t j-ä-v-l-a s-k-i-t
69. Tycker du om popcorn? - som fan
70. Vad är din favoriträtt? - blodpudding
71. Har du skärt dig nån gång? - abå nä
72. Är du död? - jahåå jätte olevande
73. Är du osynlig? - den som svarar ja på denna måste ju verkligen ha livlig fantasi så nej
74. Har du fräknar? - nej men vill ha
75. Har du posters på dina väggar? - ja
76. Vilket ämne har du bäst betyg i? - haha.. HAAA HAA
77. Vilket ämne har du sämst betyg i? - jag hade noll poäng när jag gick ut
78. Favorit loka? - aa
79. Älskar du din dator? - skulle aldrig falla mig in att kyssa en idiot
80. Är din dator bög? - den som gjort frågorna verkar ha fantasibrist..
81. Vilken är din favoritbok? - Bra fråga..
82. gillar du bubblor? - ja
83. Bada eller sola? - inget av dom jävlarna
84. Åska eller sol? - åska
85. Vinter eller sommar? - sommar när det är vinter sedan tvärtom
86. Knarkar du? - haha
87. Röker du? - ja
88. Super du? - aa
89. Äter du? - ja
90. Snusar du? - nej
91. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - vänd
92. Har du bakat en pizza någon gång? - j status
93. Gillar du anonyma bevakare? - nej
94. Vågar du rapa högt inför andra? - ja
95. Vad skall du göra sen? - sova
96. Vad ska du göra imorgon? - möte skolan
97. Privat fest eller festa med folk på stan? - privat
98. kramade du senast? - niklas
99. Hur ofta sitter du vid datorn? - ofta
100. Har du kysst nån den senaste veckan? - ja
101. Öl eller vin? - öl
102. beroende av något? - ja
103. Vem står dig närmast? - Faktiskt ingen
104. Vad klarar du dig inte utan? - dator.
105. Behöver du mer kärlek? - förstår inte 
106. Är du natt eller dagmänniska? - natt
107. vem skrev du senast med på msn? - sebbe
108. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - Jag skulle göra så jag fortfarande var tillsammans med philip
109. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? - bakåt
110. När ska du flytta hemifrån? - på måndag
111. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - ja
112. Vill du ha barn någon gång? - mmmmm
113. hur stor säng har du? - 140cm
114. Vill du ha längre/kortare hår? - längre
115. Gillar du Schlager? - nej
116. Har du en dålig hårdag idag? - aa
117. Favoritfärg? - lila  gul
118. Dagens händelse? - ny dag..
119. Vad är klockan nu då? - 01:21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0