Åthelvetemedbibloteketochenjobbigmammaibland

Sitter återigen på bibloteket med morsan. För att hon ska fylla på mobilen. FIXA INTERNET HEMMA ISTÄLLET TANTEN! Daah.. Inte fan tänker jag låna ut min fjång så hon får nått iaf, haha. Ska snart på möte över en fika. Vaknade vid 9 tiden, blev inge sola utan det blev en promenad istället. Eller mamma gick och jag satt på en bänk och väntade för att jag tröttnade att gå. Möhö!

Tosdag idag.. Fan va fort det går.
Jag saknar Lina.. Lina Lina Lina och Anna! & snart får jag vara med dom igen, det är nog det jag behöver just nu. Men jag kommer aldrig glömma min Malin, finaste Malin. Lebb? nej.. hon är ful men ändå fin på nått sätt. Sak samma jag har förbannat tråkigt så nu ska jag byta dator och spela pettson och findus. Mihihihi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0