Idag är det fredag, början på helgen

Har precis handtårkat mina braller som har legat ute i solen och försökt blivit tårr men dock inte.. Malin är här nu. Jag sitter vid datorn och hon tittar på tv med mamma. Social jag är.. not! känner inte för att vara det idag. Isabelle kommer snart och jag ska hjälpa henne med löshåret. Är inte alls taggad på helgen idag. Ska följa med Linnea och Thomas senare för att fiska iaf, får bli så idag, Malin ska fan följa med annars är jag inte med, vill hellre vara med henne idag. Har inte pengar till att dricka i helgen, det suger så jävla stenhårt.. Visst skulle jag kunna vara nykter imorgon men fasen heller. Blir nog till att vara hos Magnus och Elisabeth hela dagen imorgon istället. Det här suger riktigt hårt! Det enda som är bra just nu är att Niklas kommer hem idag men hinner väl inte ses så mycket under helgen tråkigt nog eftersom vi har olika planer. Död åt är jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0