Jag saknar så mycket

Blidde inge bio idag efter många om och men. Vi letade efter Rickard cykel som blivit stulen istället. Slutade med att utlänningarna fick då spratt så det blev storbråk så fick vi stå där en halvtimme och reda ut skiten. Som det går när man är ute på bruket. Sist jag var ute vart Maria slagen av en jävel och det blev knivhot, hotning och det slutade med att vi alla stod med polisen. Efter många och men ingen så letade vi efter cykeln och hittade den längst bort på bruket. Jag och Malin gick nyss till donken då hon bjöd på en glass, snällt av henne gumman :) fått prata av mig lite med henne idag. Känns skönt att vara hos mamma igen. Det händer saker hela tiden så man slipper sova bort alla dagarna. Men det kan ju vara skönt det också :) fått jobb med. Börjar nästa vecka redan.

Helgen helgen helgen..
Tar dagarna som dom kommer. Mycket att välja på men helst av allt vill jag inte göra någonting. Bilbingo på söndag med morsan Johan och Charline taggar jag till som foen iaf. Premiär så nu vet ni ju vart ni hittar mig i veckorna :) Sry att jag inte är så duktig med bilder denna vecka. Sladden ligger i gävle och jag vet inte riktigt när jag hade tänkt att ta hem den. Social med familjen nu, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0