Jag tycker om dig ändå

Niklas har gömt sladden till min mobil så kan tyvärr inte lägga in bilder!
Vilken jävla häxa han är! Men det kommer, det kommer snart..

Vi har väl inte gjort så mycket idag. Vi vaknade vid 1 tiden. Klev upp nästan på en gång och tittade på tv. Småtjaffsade lite om ingenting sedan for vi till mamma i Sandviken som bjöd på mat. Snackade lite skit med henne sedan köpte vi glass på enen. Efter mor åkte vi till far och hämtade lite kläder. Nu är Niklas på affären och handlar. Blir ju trök hockey ikväll.. Och han ska ju självklart titta eftersom han är den fetaste hockeynörden genom tiderna.. Jag blir så trött ibland! Men ja.. jag har ju datorn :)
Kan bjuda på Niklas tuttbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0