Jag vaknade upp och trodde det var söndag

Dålig uppdatering jag vet!

Niklas kom hem i torsdag så då mös vi bara med en film och lite chips.
Vaknade på fredagen av att linnea ringde och tyckte att jag skulle öppna dörren så det var ju bara att kliva upp. Niklas var och jobbade men kom en kvart efter Linnea bara. Så Niklas gjorde mat och vi alla tre åt. Sedan for vi iväg till sandviken där jag gjorde mig klar. Åkte hem till pappa och lekte lite snabbt med Kalle och Emma. Sa hejdå till mamma sedan for vi hit igen.

Vart lite folk här på kvällen igår. Stiven fyllde år så det va rätt trevligt.
Eftersom jag och Niklas skulle upp idag för att titta på Emmas fotbollsmatch så vart det inte så sent för oss ändå. Väl vaken imorse och var beredd på att åka iväg så hade Emmat bestämt sig för att inte spela fotboll så vi la oss i sängen igen. Nu sitter vi vid en varsin dator och tittar runt på internet typ.. Blir väl lite mer festligheter för karln min idag, jag ska nog ta det lungt. Stivi boy ska också umgås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0