Ner ner ner ner för backen ner

Frågan är hur fan jag ska göra idag?
om jag ska sova hos far min där jag har internet eller om jag ska sova hos mamma där jag inte har internet. Men jag ska ju upp och sola med mamma imorgon bitti. Lika på fredagsmorgon. Lär ju sola lite nu färgen har ju som sagt försvunnit lite från mexico nu. eller överallt förutom från benen.

På lördag åker mamma och Stefan till turkland. SVIIIIKARE! men det är ju alla andra också för den delen. Niklas kan ta åt sig mest på den fronten.. möhöhö! Är ju int så förbannat taggad på krogen direkt.. Nej nu ska jag gå klart på stan med mamma sen ska jag ta brädan och åka för att leka med mullan och brander har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0