Öl.Brännboll.Sätra.Film.Bakis

Riktigt trevligt igår! Började med att vi åkte lite bil med fredde. Vidare till han där började vi dricka. Till slut var det jag Linnea Fredde Chrilla Dennis Mathilda Jocke och Adde. Satt ute och snacka typ bara skit. När vi väl va vid fotbollsplan såg man inte ett skit så vi fortsatte dricka. Jag och Linnea bestämde oss för att gå ner på stan men så fick vi åka med två utlänningar till stan som nog var dom snällaste jag träffat. Väl på stan vart det ju som det vart.. Gusten hämtade mig vid 1 tiden. Vi tittade på i taket lyser stjärnorna. Jag försökte somna men det gick ju åt helvete med min huvudvärk. När den hade lugnat sen började jag istället att hosta. När jag väl somnade började Gusten att hosta.. somnade om, vaknade.. somnade om vaknade.. Flera tusen jävla gånger! Båda två. Men sedan ringde klockan kvart i 9 men det sket vi både i så somnade om till klockan 11 då Elm kom och jag fick skjuts hem. När jag vaknade hade jag lindat in mig själv i täcket så jag knappt kom ur sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0