Rickard Charline Emma Kalle

Jag bara älskar mina syskon. Det är verkligen det bästa som finns, ännu bättre att vara störst ibland eftersom jag älskar att ta ansvar över dom. Det är dom gångerna som får mig stolt. Att jag har någon anledning att vara barnslig, leka av mig och få vara liten ibland. Titta på barnfilmer, måla springa göra grimarser busaläsa barnböcker berätta vad klockan är, hålla koll på när bompa börjar. Gosa in näsan i nacken och lukta på småttingar. Jag kan inte säga åt dom att sluta busa, så länge dom har roligt kan jag inte stoppa dom. Jag älskar att se dom skratta. jag älskar när emma kramar mig när jag kommer och går från pappa. Jag blir överlycklig när kalle leker med mig. Jag mår som bäst när jag pratar med Min allra bästa vän, Charline. Jag skiner upp som solen när jag är själv med rickard, när han är så underbart gullig och ligger och pratar med mig.. skojar och vi delar täcke. Det bästa som finns är att hitta på saker, gå på badhuset fast jag hatar vatten, har bacillskräck och äckliga hårstrån som ligger i duschen och även om Emma vägrar simma själv och Rickard spyr i vattnet. Fick jag bestämma skulle jag vara liten igen.. Eller ännu bättre! vara över 20 och ha ett eget barn.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0