Soffläge

Vad ska jag skriva?
Typ ingenting..
Så jävla less på allt just nu.
Jag mår så fruktansvärt dåligt över att jag inte var på balen och såg mina 3 bästa vänner vara fina. Och min egen halvsyster Isabelle. Istället fick jag gå på stan med någon som aldrig skulle offra något sådantdär för mig., inte ens tänka den tanken för mig.. skulle aldrig hända. Jag är så arg på mig själv att jag inte fick se hur dom såg ut! Kanske är det inte alls en stor grej, men för mig är det fan det.
Och jag är så fruktansvärt less på att somna osams.. detta är knappt värt det längre.

Kommentarer
Postat av: isabelle

vem är du osams med? :( Bara att höra av dig om det är något <3

2010-05-16 @ 13:46:15
URL: http://hammerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0