Tack älsklingar, ni gjorde min dag

Kvällen ägde! Hela min dag vart toppen, hade inte kunnat varit bättre. Syrran lurade mig riktigt hårt, resten av släckten med för den delen. Drack drinkar och öl på lillpuben sedan ölade jag med tjejerna och asp. Fick gosedjur av sanna och malin, barbapappa. Sprutade som fontäner ur ögonen på mig.. ÄNTLIGEN! Gud jag är fortfarande överlycklig. Älskar er tjejer :)! bäste present jag fårr någonsin tror jag. Sedan vart det steel och där träffade jag philip<3 pratade lite sedan drog vi till kharma. Bråk så fort vi kom dit men det skiter man väl :) Hade så förbannat roligt hela kvällen och pengarna drog iväg fort som satan. 49 kr för en öl`? hm.. Va nog första och sista gången jag köper öl på krogen. Men jaa.. Jag vart väl ganska jätte packad vilket jag inte skulle bli hade jag tänkt.

PS. Nu vet jag iaf att jag inte kan köpa lm röda på enen eftersom jag inte når upp till dom. SATAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0