änd aj lav ju alväjs

vad heter ni? Natalie palovaara åström - Niklas löv-
hur träffades ni? Jadu.. Jag var full, vägrade ge mig om att få sova hos han. Så till slut hamnade jag där. Vi hade ju träffats på en fest ett år tidigare nästan, eller halvår. men det räknas inte, men redan då tyckte jag han va förbannat snygg :)
hur länge har ni varit tillsammans? Det har varken jag eller han titten på. Men 5 månader och ungefär 8 dagar har vi pussats.
är ni förlovade? nepp
bor ni ihop? Nej, men vi är väl och sover med varandra mest heeeela tiden.
har ni barn? Nej ;) men det kommer
har båda körkort? Bara han, men det är jag som borde ha det.
kommer du ihåg er första kyss? Som jag gör, i Niklas säng och det pirrade nå fruktansvärt i hela kroppen.
vem sa “Jag älskar dig” först? Jag
vem är äldst? han, skilljer 6 år
vilka stjärntecken är ni? jag är tvillingarna, vette fan vad han är..
vem fyller först på året? jag fyller i maj och han i augusti.
vem är längst? Nickepicke
vem sjunger bäst? Oj oj, aldrig hört han sjungit men det MÅSTE fan vara han.
håller ni i handen på stan? Har bara vart på stan en gång.. Men ja det gjorde vi
kände ni varann innan ni blev ihop? Nope :)
vad har ni gemensamt? aj dånt nåw. Nästan ingenting.. Han vill sova tyst och lampat släckt. jag vill ha ljud och låta det vara tänt. Vi verkar inte tycka om varandras musiksmaker så förbannat mycket. Köper aldrig samma chips.. Inte ens godis eller pizza :) Men jag älskar han förbannat mycket för det.
blev du kär i första ögonkastet? Haha ja man kan väl kalla det så då när vi träffades i valbo. Men inte kär på det sättet. Det tog väl ett tag, eller iaf 2-3 månader.
har ni någon speciell låt? nej
har ni stora framtidsplaner? Nej faktiskt inte, tar väl dagarna som dom kommer. Men vi ska ha en hund en kanin papegoja barn och bygga hus :) moha.
har ni gråtit i varandras armar? jag har i hans.
har ni varit utomlands tillammans? nix men det kommer.
vilket är ert bästa minne? mitt är när vi stod utanför han när jag kom hem från mexico. Som jag tröck tillbaka mina tårar av lycka. Har aldrig saknat någon så jävla mycket. Sedan var det den kvällen jag hade varit i hemlingby. Åkte till Niklas och satt med Han patric och joje? sedan låg jag och niklas vaken tills att jag åkte hem vid 7 tiden på morgon. Första gången det tog emot att lämna han. Och sen när han kallade mig älskling för första gången.
vem lagar bäst mat? Lätt Niklas!
vad gör ni en vanlig vardagskväll? Bråkar vi inte så myser vi med en film, sport va ett tag sen.. Sen lägger vi oss i sängen och jag somnar på hans axel.
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jajajajajaja!
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? han i gävle och jag i sandviken
blir du lätt svartsjuk? Nej det frågade jag han häromdagen.
ringer eller SMS:ar ni mest? Vi smsar nästan aldrig med varandra om man jämför med andra.. Ringer? ja när han är borta och jobbar kanske det blir 1 till 3 gånger om dagen.
brukar nån av er prata i sömnen? Har väl hänt någongång tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0