Marcus Eriksson

"hej natalie. du ska veta att jag gillar dig så jävla mycket det har jag gjort sen första gången jag träffa dej och det är nå speciellt med dej som får mitt hjärta att slå hårt jag vet inte om du fått mina sista brev men jag menar verkligen allt jag skrivit och jag gör det av hela mitt hjärta jag måste skriva detta till dej så att du vet att jag verkligen menar detta du är en speciell person som har en väldigt stor plats i mitt hjärta... jag har kvar din skiva sen första gången vi träffades jag lyssnade på den igår"

Kom hem nu förfan! 11 dagar kvar och Marcus får permis. 42 dagar till och han är hemma för alltid. Som jag har lovat och sagt hela tiden så kommer jag stå den dagen och vänta. Tror kroppen höll på spricka när jag läste detta sms när jag tittade på mobilen när jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0