Jag älskar dig

jag är så fruktansvärt kär, så kär så kär så kär så förbannat kär!
Jag har den finaste killen på jorden. Den absolut bästa man kan ha. Jag kan inte få något bättre än sådan som Niklas. Jag vill inte ha något annat. Jag vill vara lika lycklig som jag är nu resten av tiden med han. Det ska alltid vara han jag tänker på precis innan jag somnar och det första jag tänker på när jag vaknar. Längtan efter han på dagarna gör så fruktansvärt ont. Det är en sådan smärta som ger tårar. Men att veta att det väntar sig 3 underbara nätter när veckan är slut med han får mig att klara av det. Det bästa jag vet är när han håller om mig. Pussar mig på kinden så det pirrar i hela magen. När vi ligger med lampan tänd och pratar om allt.. precis allt som det finns att prata om. Saker kommer bara bli bättre. Det som skrämmer mig är allt kan vänta, på bara en dag. Och det värsta är att vi inte ens litar på varandra.. inte efter den här tiden.


Kommentarer
Postat av: Samuelelizabeth

God bless you

2011-08-29 @ 10:02:34
URL: http://samuelelizabeth.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0