Gårdagen/kvällen

Frågan är vad fan jag gjorde igår?
Jo jag och Linnea gick ut för att åka med KB och Biffen. Dom skulle köra hem mig så Linnea följde med. När vi väl satt oss i bilen så skulle vi ta en sväng genom stan. Riktigt bra gjort! Vid donken vart vi stoppad av polisen eftersom dom körde med obesiktad bil 4 år tillbaka. Jävla idiot! Fick iaf köra bilen hem så jag hoppade av vid Jim vid 2 tiden på kvällen. Där satt han Sebbe och Marklund. Vart ju bäng så fort man steg in i lägenheten.. Sak samma satt där och spela gta och va allment blöö. Livet leker ju i ghetto bj eller? not.. Gick hem vid halv 4 då jag tog på en film och försökte somna. Sista gången jag tittade på klockan var klockan kvart 6. Hade inte jim varit underbar och skrivit sms med mig när jag kom hem hade jag svimmat. Så mörkrädd som jag var.

Men jag ångrar faktiskt gårdagen. Jävligt onödigt av mig.. Men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0