"vi som har lust att skjuta någon ibland"

Jag blir så jävla förbannad, arg ilsk och vettefan allt!
"vi som har lust att skjuta någon ibland" mm verkligen, skulle behövas nu.
Thomas och Linnea hämtar mig nu snart. Hoppas fan jag får roligt. Tillbaka till sandviken tänker jag åka sen, vara social. Får se hur länge mamma blir hos Magnus och Elisabeth idag. Tur att fredde ska med och fiska, min pöjk! Det blir nog mys dethär. Dåligt humör ska jag inte vara på iaf, ska inte låta något mer förstöra för mig ikväll och jag ska inte föstöra humöret för någon annan. Hatar denhär känslan imagen, men nu får det fan vara slut på det.

Datajäveln ska jag ta med mig och fiska på. Hoppas storgäddan tar den jäveln!
hej föfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0