bästa söndagen på länge

Sitter på bussen på väg mot Sandviken. Gårdagen var hur underbar som helst. Gick på julskyltning med Emma och Niklas. Efter det åkte vi och bowlade, slutade med pizza på American. Åkte och släppte av Emma hemma hos pappa sen åkte vi vidare till hille för att Niklas skulle tända ljus till sin morfar. Efter det vart det hemgång. Vi tog på en film som var skapligt bra faktiskt, käka godis och mös. Efter det skulle vi sova. Väl i sängen vände sig allt upp och ner.. flera tusentals olika tankar flög i huvudet på mig. Till slut var jag tvungen att öppna käften sen somnade jag på stört. Allt kändes annorlunda idag när jag vaknade.. inga pussar på morgon.. ingen som kramade om mig och sa att jag lära vakna.. inge morgon mys, inte ett ord på hela morgon utom ett hej då när jag skulle kliva ur bilen. Det fick bara klumpeen i magen att växa. Det är så många ord jag vill säga.. så mycket saker jag vill ta upp och prata om, lösa utan att det ska bli bråk. Tänker inte skriva ut det på bloggen. Det vill jag ta med Niklas, om det nu kommer att hända att vi ens pratar med varandra igen. Nu ska jag fara hem till mamma och göra mig klar för skolan sedan ikväll är det jobb som väntar. Skönt att träffa Amanda igen :) har saknat busen. Nä nu får det räcka så här, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0