Blir ägd av pappa...

natalie säger:
jobbar du inte längre?
Stefan säger:
jo
natalie säger:
men jaha, vad gör du hemma dådå?
Stefan säger:
är på jobbet nu
natalie säger:
men säkert! du har inte ens internet på telefon och tror knappast att du sitter vid "msn" på jobbet
Stefan säger:
jag har ju bärbarqa med migpucko
natalie säger:
är du seriös?
Stefan säger:
ja!
natalie säger:
tror inte på dig
varför har du dator med dig för?
Stefan säger:
för att jag vill kunna prata meddig
natalie säger:
men va dryg du är!
är du hemma eller inte!
Stefan säger:
jagär på jobbetring hem å fråga lena
natalie säger:
mm, jag ska göra det nu
men...
Stefan säger:
v ad vill du
natalie säger:
men sluta fråga vad jag vill, datalökeN
haha! herregud.. att du har datorn med dig på jobbet
Stefan säger:
är det så konstigt
natalie säger:
jaaa! det ska man inte ha på ett jobb
Det är som att jag skulle ta emd mig ett djur till skolan
sluta du svara du när du vart ägD?
Stefan säger:
och
natalie säger:
haha! vadå och? du kan inte skriva och på det där.. Du ska ju typ dissa tillbaka typ "Ja men du måste ju gå till skolan först" inte låta mig vinna
men:) nu är jag bossen!
Stefan säger:
haha
du har ju alla snorkråkor med dig
natalie säger:
Äh... när ska det tapetseras?

Ja, jag har mycket snor i näsan när jag har polyper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0