Försöker vinna friden med en enkel biljett.

Ärligt talat, vet du hur det känns när ens högsta önskan bara seglar iväg?
Tro mig jag svär, det är inte lätt att försöka vinna friden med en enkel biljett.
Folk bara kastar skit på mig som en indervid.
jag har tappat mitt liv, min hjärna är i krig.
Ramlar och famlar det går på replik. Jag försöker hitta lycka men jag når inte dit.
Gamla goda vänner vi glider isär.
När jag ser på mig själv så strider min själ men jag kan inte skylla på nått annat än mig.
Valde fel väg och det straffade mig.
Försöker ta mig i kragen och resa mig upp, vill inte leva i tröst.
Sträcker upp handen i luften uder himmelens sken. Jag målar illusioner utan minnen och svek. Känner bilder av sten som jag seglar förbi när jag spelade korten utav eget parti.  Jag vet att jag har sårat er, mamma pappa och några fler, mina vänner och familj.. ändra mitt liv, tänker på tiden då det ständigt var oder och krig. Klockan slår 11 bast, nu tittar jag tillbaks på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0