Jag blir då tokig

Go next to me, go ahead of me, get behind me, you can go anywhere you want, just do not leave me

Jag vill att min älskling kommer hem. Hade jag inte träffad han tidigare idag hade jag nog fortfarandra grinat. När jag låg där och lyktade i hans nacke så kändes det så jävla speciellt. Det är nog den bästa och skönaste kramen jag någonsin har fått från han. Måste nog ha varit tröjan eller att han är så jävla sexig i jobbarkläder. mmmmhm! Tur att dagen inte blev som min dröm, men vem vet.. han kanske gör slut med mig efter matchen imorgon och tar med sin andra tjej hem från petter. JAG TÄNKER INTE GÅ UTANFÖR HAN DÖRR IMORGON! iaf inte gå på krogen, tänker sitta där hela kvällen och se till att han inte tar med sig en tjej hem. Fast dock kan han han ju gå hem till henne. Jag måste ut på krogen.. Jag måste sätta fast mig med honom.. Ingenting ska få bli som med drömmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0