Känns som att det var flera månader sen

Nää titta vad jag hittade på dom tidigare inläggen. Det var när jag och Niklas "tog ett uppehåll"
Hur känns det? bra:)
Hur gick det till? vi stod utanför mamma, allt slutade med en hejdå kram
Varför? jag vet inte... jag vill att den dagen ska bort
Vem är han? han vaar det bästa som hänt mig, nu är han Niklas
Var det en bra sak att göra? ja vet faktiskt inte.. Ibland funderar jag om vi verkligen var redo för att lämna varandra.
Har han gjort något mot dig? nej. det enda han har gjort och gör ont är att han inte litat på mig..
Hur känner du dig nu? känner och känner, orkar inte känna efter men troligen känns det bra:)
Vad har ni? vi har ingenting längre..
Om han skaffar ny då? Om han skaffar en ny så vet jag inte, jag hoppas han blir lycklig :)
Blir du inte arg? Absolut inte, vi måste gå vidare.
Om du ser honom med en annan tjej? när jag ser honom med en annan tjej efter att mina känslor för han försvunnit så absolut, jag blir glad.. Endast för hans skull
Hur kommer vardagen bli? vardagarna kommer bli som förut. Men jag kommer nog inte kunna släppa fredagar på ett tag. Jag kommer gå och önska att ingenting ska komma hem hela veckan..
Bestämt? vi hade inte bestämt så mycket faktiskt.. jag hade bara hoppats på ett år eller fler.
Hur blir nätterna då? Dom har varit lätt :) dom kommer att bli lätt. Men jag kan fortfarande inte glömma hur många nätter jag har varit med honom.
Är det något du tänker på, något du är orolig över? Har aldrig varit orolig när det gäller niklas. Är det nått jag har gjort så är det att lita på han. Jag tänker inte heller på någonting. Förutom när han ligger och håller om mig. När jag får höra hans röst nästagång.. Jag kommer aldrig mer få längta efter honom. Jag kommer aldrig mer få ligga och sakna honom på kvällarna. Jag kommer aldrig mer på sitta i soffan med han på en söndag.
Är det något du vill säga till honom? klart det är, det är massvis...
Är du lycklig nu? Klart jag är.. är niklas glad är jag glad :)
Kommer du klara det här? Absolut! det kommer jag göra, jag har redan klarat av den hårda delen. Trodde jag skulle ta detta på ett annat sätt men det gick bra. Förra gången fick jag panik och det verkte i hela kroppen. Nu flinar jag när jag tänker på han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0