Nattfantasi i brist på annat

Fan vad jag älskade "då tiden" som nu är "den tiden" Jag saknar tiden för några månadersen. Dec Jan Feb Mars och April. Fan vad jag vill tillbaka dit, då jag var faktiskt en helt annan människa. Jag hade mina bästa vänner, Malin Lina Anna Johan. Jag gjorde inge annat än att vara med dom. Jag umgicks med Sigge som jag idag inte längre pratar med. Jag bodde hos pappa och hade det allmänt bra. Jag saknar det rummet, jag älskar det rummet! Jag´älskade att vara där. Hur ivrig jag inför flytten, inför min första resa.. Till Mexico.

Jag sitter och läser början i bloggen. Va mycket roligt jag gjorde, såna saker som jag inte längre gör idag. Varför? varför i helvete har det förändrats? Alla är på olika håll just nu känns det som. Jag kan inte umgås med mina bästa vänner, som det var då längre.. Inte alls tillsammans. NÄÄÄÄ! FAN VAD JAG SAKNAR DEN TIDEN. Jag kan nästan sitta och grina när jag läser igenom dom månaderna. Känns som att sommaren har varit värdelös med, varför? för att jag inte gjorde ett jävla skit. Jo jag Fick träffa Anders, i In flames. Och jag åkte balder, det är väl höjdpunkten med hela året iaf. Men jag blir fortfarande deppig över att allt har försvunnit. Hoppas det blir samma sak nu när jag flyttar tillbaka till far min, då ska fan Malin BO hos mig, vi ska dygna och vettefan allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0