Nu blir det bantning

Jag vill känna mig fin :( Nu får det fan vara nog. Nu ska jag banta så in åt helvete! Leva på soppa och grönsaker/frukter ska jag göra. Nu ska jag klara det här.

Dag 1 Soppa i stora mängder. Ät alla sorters frukter så mycket Du orkar .
Dag 2 Alla sorters grönsaker, hur mycket som helst, kokta eller färska. I dag skall du undvika ärtor, säd och bönor
Soppa i stora mängder.
Dag 3 Alla sorters frukt och grönsaker. I dag dock ej banan eller potatis. Soppa hur mycket som helst.
Dag 4 Soppa! Ät 5-8 bananer och drick 5-8 glas lättmjölk.
Dag 5 Ät 5-6 tomater och c:a 300 g nötkött. Mycket soppa!
Dag 6 Ät kokt fisk så mycket Du orkar samt olika grönsaker utöver soppan som vanligt.
Dag 7 Ät så mycket du vill av mörkt ris, grönsaker (kokta eller råa), sockerfria safter, te eller kaffe utan socker. Ingen soppa dag 7.


Kommentarer
Postat av: b

du har en aning om att det va en tjej som dog för någon dag sedan pga att hon banta och åt soppa och drack vatten en lång tid?

2010-11-11 @ 10:48:05
URL: http://soetlittelb.blogg.se/
Postat av: Snabb Viktminskning

Ät som vanligt istället, beställ en gratis 5 dagarskur och där har du lösningen. Simple as that! www.snabbviktminskning.net

2010-11-19 @ 20:12:59
URL: http://www.snabbviktminskning.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0