så var det måndag igen

Sitter på bussen från Gävle till Sandviken just ju. Ska möta upp mamma på sjukhuset för att göra prover. Rätt segt att sitta där och vänta på henne i en kvart för att hon ska gå hemifrån. Sen ska vi till mormor, min älskade mormor. Som vanligt är det ett helvete att pussa min älskling hej då. Jag vet aldrig när jag ser han nästa gång.. bara upp till 5 dagar men ändå, det blir jobbigt i längden. Jag kan inte heller förstå att vi har hållt på som vi gjort tidigare. Hade det varit för tre veckor sen skulle vi nog bråka med varandra just nu.. Bu skulle nog ha bråkat hela helgen och varit riktigt piss på varandra. Jag ser verkligen fram emot att få vara med han över juldagarna. Baka pepparkakor, lussebullar och en ljusstake ska han Fan ha! Tror inte jag har haft ett riktigt förhållande över jul med någon. Har aldrig velat pga man ska ge varandra presenter. Men nu känns det bra, jag ser verkligen en framtid med Niklas och jag önskar att tiden kan gå lite fortare varje dag. Snart flyttar jag med, så jävla skönt ska det bli, att ha något eget där jag slipper precis allting, inge tjat, ingen dom är dryg. Ett ställe där bara jag bestämmer. Det kommer att bli lättare nu när Niklas inte jobbar över vintern för då kan han sova hos mig och ligga kvar när jag åker till skolan.( vilket jag hårt bestämt, he he ) så han har inget att säga till om. Nä nu ska håg sova en stund. Puss!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Du är så jävla underbar bäjb! Jag vet inte vad jag ska säga för att få dig att förstå att du verkligen betyder massor för mig! Vi ska fortsätta ha våra mysiga dagar och kvällar! Fortsätta göra saker tillsammans, mysa, pyssla och bara vara!



Jag älskar dig min guldklimp!

2010-11-08 @ 21:11:29
URL: http://niklaslov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0