Aldrig någonsin mer......

Kan inte sova.. Vill inte sova
Den där drömmen har hjärntvättat mig totalt! Inget annat än det spökar i min hjärna.. har inte varit annat än den på hela dagen. Varför? Den här drömmen är inte som alla andra mardrömmar.

Jag har länge funderat på om jag är kär på riktigt.. Hur man känner sig när man är kär på riktigt, hur länge man är kär. Varför skulle jag inte vara kär på riktigt, om jag hade riktiga känslor i drömmen.. Jag har aldrig tidigare drömt så illa i en dröm, om någon jag har varit kär i.. På ett sätt fick drömmen mig även att fatta hur mycket jag verkligen tycker om Niklas. Jag vet inte alls, jag vet bara att jag älskar Niklas. Jag är så jävla rädd att förlora han efter denhär drömmen, jag vet inte varför. På nått sätt så för jag för mig att det faktiskt är nått skumt med denhär drömmen, och jag har nog kommit på varför.

Jag drömde att det tog slut mellan mig och Niklas tre gånger.. Första gången grät jag och bad han flera gånger, andra gången brydde jag mig inte så spec för jag visste att det bara var att ge upp hoppet. Andra gången svek han mig.. lurade mig, tredje gången jag visste att det var över för alltid och vaknade den gången av att jag inte grät, den gången hade jag Viktor där.. Jag brydde mig inte ens om Niklas tredje gången han försvann vilket jag hade gjort dom andra gångerna. Han sa att han gillade en annan tjej, att han aldrig hade älskat mig.. Det som gjorde mest ont var att han inte visste varför han hade varit med mig, sagt att han älskade mig. Han utnyttjade mig när hans "tjej" inte kunde sova med honom. Han gav mig nya förhoppningar hela tiden.. Men svek mig bara.

Därför har jag nu suttit och tänkt att det var precis så i verkligheten.. Första gången det tog slut var dock mitt fel och jag grät jag i flera dagar, samma dag som Niklas skrev att jag skulle komma och sova över hos han hade jag bestämt mig för att gå vidare. Andra gången det tog slut vart det en lättnat, vi gick inte ifrån varandra osams utan var enade om den saken. Vi var vänner. Efter sex veckor igen så bestämde vi oss för att pröva på nytt. Och i den fasen är vi nu. Och eftersom allt har stämt in i drömmen.. Så borde det vara över helt och håller, när den 3de gången kommer. Efter som dom två andra gångerna stämde in med drömmen, först ledsen, andra gången överrens.. och 3de gången i drömmen visste jag att det var över.. Det är det som gör det värre, lämnar Niklas mig nu är det över för alltid.

Det konstiga är att jag vaknade flera gånger under den natten, men när jag somnade om så fortsatte jag att drömma precis där jag slutade innan jag vaknade..

Jag är helt hjärntvättat.. eller hur? ska det fortsätta såhär så kommer det troligen, att förstöra vårat förhållande av min osäkerthet. Jag måste skärpa mig, det var för fan bara en dröm. Ändå sitter jag nu, och är så jävla nervös inför morgon dagen. Den dagen i drömmen han skulle göra slut med mig, efter matchen.. Gå på slick och titta på petter och ta med den där "blonda" tjejen hem.. Han som inte tycker att jag ska blont hår. Allt spelades baklänges i drömmen. Jag är så jävla rädd att det är det enda jag kommer sitta och tänka på under matchen, glömma bort att min älskade Jörgen Jönsson bara är några meter ifrån mig. Jag är så fruktansvärt rädd att jag ska börja grina under matchen.. Ännu en gång försöker jag intala mig själv att DET BARA ÄR EN JÄVLA DRÖM SOM FÖRSTÖR MIG TOTALT! Efter att han gjorde slut med mig andra gången i drömmen så vaknade jag, och skrev "usch.." till han på sms. Jag vaknade och kände mig så jävla sviken! Jag ville inte prata med han, varken se han eller höra av han.

Jag ska limma fast alla pussbilder på mig och Niklas som jag har framkallat på hans vägg, som han aldrig någonsin kan ta bort.. Haha. Missförstå mig inte.. Jag är inget psyko, även om jag själv tror det just nu. Allt kommer vara borta på fredag, när jag vaknar upp brevid han. Då är jag mitt normala jag igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0