Ve inte längre vad jag ska göra.

Vad fan är det som händer? Varför kändes allt så förbannat bra för en vecka sen? varför har allt gått åt helvete denhär veckan?

Idag kändes det som att hela min värld skulle gå sönder. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att den här dagen skulle komma. Jag tror nog aldrig att mina tårar kommer att sluta rinna, inte idag iaf. Jag känner mig som en liten unge, som inte kan somna på kvällen, som saknar mamma.. Just nu känner jag mig så tom som sitter här helt själv.. Har ingen jag kan gå till, har ingen mobil så jag kan inte ringa någon. Jag kan inte krama om någon och säga hur förjävligt det känns.

Jag vet inte varför det gör så ont, jag vet ingenting längre.
Och det gör det hela bara värre när det blev som det blev mellan mig och Niklas inatt. Jag hatar att gå runt och tänka på oss två, när jag inte vet hur det ligger till. Om vi ska ge upp allt, om han har tröttnat på mig. Har jag tröttnat på han? är jag ivägen? ska jag åka hem? Det var så längesen jag låg i soffan och mös med han så jag blir så fruktansvärt fundersam.

Jag känner att allt har gått åt helvete igen, jag vill inte gå till skolan.. Jag vill inte jobba längre.. Jag hatar att känna den här känslan i kroppen. Jag hatar att inte veta vart jag har Niklas, det känns verkligen som en mardröm. Jag vet inte om han har rätt eller inte, det kanske är som han säger, att vi börjar tröttna ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0