Skit ner dig där uppe!

Sjuk sjukare sjukast! jag är så jävla sjuk, helt slut i kroppen. vad händer? eller vad händer? ja jag är väl sjuk. Mina polyper jag opererade i mars har kommit tillbaka, kronisk sjukdom. dom kommer alltid att komma tillbaka så nu kommer det väl bli operation efter operation. JAG HATAR DENHÄR JÄVLA NÄSAN?! VARFÖR? varför gud?... varför gav du just mig den här näsan....

Som ida sa igår när jag snöt mig "ÅH SÅ DU DÅ! som alltid har snor i näsan!" jaa det har jag, jämt och ständigt. Sömnlösa nätter med snarkningar igen. Jag kan verkligen inte somna om jag inte får andas genom näsan. Jag skulle aldrig ha sagt i helgen att jag ville bli sjuk och bara ligga inne en hel helg. Varför sa jag det? varför måste gud alltid straffa mig för mina dumma ord som kommer ut ur käften på mig. Han hatar mig, han har alltid hatat mig den saten. Nu får jag väl lunginflamation för att jag hatar han med, men jag tar inte skit från han längre (pekar mitt fina fuckfinger till han) hoppas han ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0