stick

Precis ett två årsen idag, gjorde människan jag hade mitt första förhållande med något jag aldrig glömmer. Han älskade mig med delade med sig själv till annan männsika. Precis två årsen låg jag i sängen och väntade medans han stod vid sibylla och gjorde saker som tack vore det, gjorde så det tog slut mellan oss i december. Att tiden går så fort, förstår jag inte. Och imorgon skulle jag egentligen ha stukat foten när jag var på väg till enen för att slå han gul och blå om man spolade tillbaka tiden. Att jag vek mig så hårt att jag istället för att slå han och lämnade han stod och grinade i hans armar och tog emot hans ursäkt. Att jag kunde leva med att han hatade mina vänner, och det han gjorde i två månader till.. Den 13 deceber ångrar jag så enormt. Det känder som att det var 11 månader till spillo.. 11 månader och mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0