Hej sjuka Natalie

Är jag sjuk? eller vad är det frågan om? kan inte andas genom näsan. Rinner snor hela tiden. Kan inte dra indet igen, kan inte ens snyta mig! så jävla täpt är det. Bara välkomna polyperna igen då?

Ja! som sagt, party i tisdags. Jag Emil Linnea Jonnhy Viktor Jimi och Pewo. Vart fylletatueringar och hela skiten. Gick hem till Linnea själv 3 på natten och la mig. När jag vaknade fanns ingen Linnea där. Viktor hämtade mig så åkte vi till Emil och hämtade Linnea och Pewo. Dom släppte av oss på stan. For hem till mamma och gjorde mat. Igår kväll så drack jag upp dom ölen som blev kvar sen Tisdagen. Malin vart här til 11 ungefär. Hon åkte hem och vi gick för att träffa Viktor en snabbis. Sen tillbaka hit och sova till rederiet efter lite skitsnack :)

Vad händer idag? ja jag ska iaf vara nykter så jag kanske blir lite frisk till Lördagen! Vet inte alls vad som händer annars idag. Om man ska hem till farsan eller vad fan som händer. Ligga här på soffan med Linnea hela dagen kanske :) nää! nu har jag inget mer att skriva.

Niklas kommer och ska hämta sina saker så försvinner ett tag nu. pöss

Kommentarer
Postat av: claudiaa

Förlåt för dålig uppdattaering. Men nu är jag tillbaka och jag ska försöka börja blogga lika mycket som förr. Hur är det med dig idag då :)?

2010-10-08 @ 13:25:41
URL: http://cclaudiaddebicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0