Dricker kaffe ihop om att bli pigg fortaste

Åh jävla skit!
Rickard vägrar gå till skolan för att han är "sjuk" i själva verket vill han vara hemma för att Charline kommer hem idag. Eller hon är hemma, min älskade syster! från turkiet. MEN iaf.. Så trodde jag att jag skulle på tandläkaren idag. Så jag gick ringde upp och frågade men det var inte idag. Utan på måndag! Jag blir inte lite less eller.... Tur att jag har "feber". Måste sätta i gång med städningen! Linnea sov här och hon åkte nyss, sov över. Viktor skulle ringa och väcka mig när han slutade och han vet att jag inte vaknar av att han ringer en gång, utan flera gånger. Ne då hade jag bara ett missat samtal från han! GANSKA IRRETERANDE...... Han gjorde även samma sak igår. men nu dricker jag kaffe ihop om att bli piggare fortaste!

Frågan är om man verkligen blir så "skit pigg" av kaffe.
själv tror jag att det är hjärnan man spökar med, att man blir piggare än vad man tror


Kommentarer
Postat av: brander

"på tandläkaren" hahaah

2010-09-09 @ 11:50:24
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0