Du hade mig redan från början

Jag saknar vintern, jag saknar den så enormt. Det var då allting var bra.

Kungsberg
Tjejerna
Nyår
Vinter, snö
Längtade efter att få åka till mexico
Det började sippra fram kärlek
Jag mös med världens finaste nästan varje dag

ja allting var faktiskt hur bra som helst.
Dom gånger jag skulle till Niklas och tvekade på att skicka iväg smset "du kan gå ner nu" för varje jävla gång var jag så närvös och det pirrade i hela kroppen. Varje natt dom första gångerna låg jag hoppades på att han skulle pussa mig en extra gång för att jag inte vågade. Det är snart ett årsedan.. Gud va tiden går fort! Snart kommer snön :) snart får man ta fram brädan igen.

Något jag aldrig kommer glömma med detta år är den dagen jag hoppade av bilen på torget i sandviken. Den dagen jag kom till arlanda med bussjäveln som jag åkte med från spanien. 17 dagar hade jag varit borta. Jag gick med ett leende genom hela staden. Mötte mamma Charline och Rickard. Redan då var jag närvös för att träffa Niklas. Halv 9 på kvällen stod jag utanför han, väntade på att han skulle komma ner för trappan och krama om mig. Jag vågade knappt prata med han. Ändå ville jag grina av lycka! Den dagen.. Dessa minnen. Det kändes ungefär som om att vi hade varit ifrån varandra i ett halv år och sedan blivit kär på nytt. Vad hände... ?

Jag saknar mina fyllor med mina bästaste tjejer. Kan det bli vinter igen? men det kommer endå aldrig bli detsamma.....

Kommentarer
Postat av: brander

jag saknar också vintern, då va som sagt allting bra..

2010-09-07 @ 23:45:57
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0