Dubi dubi duuu

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH GUUUUUUUUUUD!
Det snurrar än och jag känner mig full..
Vaknar upp och kan inte böja armen. Blåmärken på knäskålen och lillfingret har jag ett sår på och kan knappt röra på den stackarn. har inte orkat tittat på resten av kroppen. Men jag är så glaaaad! Att jag vaknar utan ångest. Jag skiter totalt i vad jag gjorde igår för jag hade den bästa utgången i mitt liv.

Började hos Åhlund. Lina var med halva kvällen :)! VIKTIGT. Blev full.. Alla gick ner på steel. Träffade bara härliga människor. DANSADE! jaaa jag dansade på steel igår igen och jag skiter i det totalt :) Var knappt så man ville gå därifrån. Men gick iaf med Jocke röös carro asp och frida till  8an. Hur hamnade jag med dom? hur hamnade jag med alla roliga hela kvällen? hur kunde jag träffa så många som jag inte träffat på flera år nästan. Fan vad jag vill ha gårdagen tillbaka! Hur kunde jag ha en sådan kanon fylla?

Nu väntar jag på Viktor sen ska vi till far min som är hans nya bästa vän :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen jag föddes din dumma jävel. fast inte lika gröna som på bilden haha

2010-09-12 @ 15:34:33
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0