En stor hiss till er som vågar vara er själva!

Fan vad jag inte kan ha spända byxor! det bara inte går..
Jag måste dissa mig själv, ursäkta men då är det just nu! Det är inte snyggt med tjejer som går i förstora kläder. Inte stora i huvudtaget. Kunde jag, skulle jag gå i spända kläder. Men sen är det väl så att jag inte heller vill vara som alla andra. Men om jag vågade, skulle jag ha en helt annan stil. Jag skulle ha varit en hårdrockade med massa nitar! Det enda jag kan gå i är leggings, om jag har en lång skjorta eller tröja till. Ännu en störra diss till er som ena dagen går i spända byxor och andra dagen i stora byxor. EN STÖRRE DISS TILL ER SOM KLÄR ER SOM ANDRA FÖR ATT NI INTE VÅGAR VARA ER SJÄLV! Fan.. Det finns så förbannat balla stilar hos ungdommar idag. Dom som vågar vara sig själv får en förbannat stor aplåd av mig.
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0