Hejsan bakis Natalie

Idag är jag fruktansvärt bakis!
Gick på steel klockan 12 ungefär. Åhlund och rönnlund gick i förväg. Så jag Tallis Viktor och två till som dom två jobbar med satt kvar men jag sprang från dom till steel. Förbannat roligt var det där inne! Jag kände att jag började bli för full så gav fan i att dricka. Men då kommer Åhlund med en drink som han bjöd på. Vilket fick mig att dansa med han på dansgolvet! HUR FAN KUNDE JAG GÖRA DET?! fan vad jag skäms idag.... Aja, en kväll med pojkarna är något jag sent glömmer :) Gick ut för att röka, Robin kom och efter kom Viktor. Vart alldeles förbannad så gick hem. Nu är jag bakis men taggad om för ny utgång. MED VIKTORO OCH GÄNGET! nu..... Duscha. Bjuder på en bakisbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0