Ibland förstår jag mig inte på vissa saker

nä men eftersom mamma surar lite till och ska byta om kan jag ju lägga in ett till skit inlägg.

för det första så vart jag sur när jag kom till tandläkaren.
Natalie sitter och läser tidning. Blir strömavbrått och tanten kommer ut
Tant - Det är du som är natalie va?
Natalie - (tittar runt och satt själv, är hon dum eller? jag sitter ju för fan själv här? då borde hon väl fatta att jag var natalie?) jaa det är jag
Tant - tyvärr måste vi boka om din tid lite framöver för vi kan inte jobba i detta mörker
Natalie - Ja okej det går bra, till när då? (trodde typ 3 dagar..)
tant - 4 november
Natalie - Nej jag ska fan ha min tid idag! Det är dyrt att gå till tandläkaren, eller det var iaf för mig. Plus att jag har väntat hela sommaren!
Tant - Vadå dyrt?
Natalie - (kom på att det var jag som va klantig och inte betalade räkningen) ne jag kom på att jag bara va 18... (som en dum bortförklarning)
DÅ SLÅR STRÖMMEN PÅ OCH JAG FICK KOMMA IN IAF. Men tanten försökte lura på mig 4 tandborstar för att jag skulle bli glad.. Plus en tandkräm för jag hade ätit vitlökssås precis innan jag kom :D hehe!

för det andra, så är det här dom äckligaste kakorna jag har ätit i hela mitt liv. Ändå sitter jag och äter mig mätt på fan skapet. Riktigt förbannat äckligt är det också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0