Indian byn men små ungarna

Jo men :) medans vi sitter och väntar på att filmen ska laddas klart så kan jag ju skriva vad som hänt idag.

Charline och Johan kom hem. Viktor hämta upp mig så käkade vi sibylla, sedan for vi till pappa. Spelade GH sedan tog vi med oss Emma och Kalle upp till Indianbyn :) haha. Kalle var så jävla söt hela vägen dit. "vart är vi nu då? det är inge läskigt här" hela jävla vägen.. Lekte kurragömma och jaga, tittade lite sedan gick vi hem igen. Nu ska jag noppra Charline ögonbryn och titta på film med Linnea och Johan, tur att vi kan titta på tven genom Stefans dator.. klarar inte av att titta på film på min dator. Får se hur mycket vi grinar till den filmen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0