Ja jag är lycklig!

Förlåt för en dålig uppdattering.. Faktiskt varit fruktansvärt bakis idag, men det är väl inget att skylla på eller?

Läsarna fortsätter att strömma in :) tack ska ni ha! Frågan är vad alla kommer ifrån.. Jag vet inte alls :) Jag kan ju säga att det är trökigt som fan att det inte finns en till festdag på helgen. Blir så jävla taggad varje gång jag vaknar och mår bra utan ångest efter en fylla :) gårdagen var kanon! ännu en gång lär jag skriva det. Nu sitter jag hos Linnea och inte har något att göra, skit Viktor jobbar ju natt för andra veckan, trökiga fan! Så då ser det ut såhärför mig och Linnea.. JAG VILL HA HELG IGEN!

Imorgon ska jag till tandläkaren och fixa nya tänder :) AS NIIIIICE!
Lovar att det blir en bild före och efter imorgon:D

Jag trodde verkligen att det skulle vara jobbigare än vad det var.. Men det är tydligen sant.. Tiden läker alla sår, som man säger. Sår lär väl vara lika som känslor. Men i 3 timmar har jag suttit med den avbrytna nyckeln med den gula brickan i handen och bara klämt och lekt. Och nu saknar jag den för att jag lämnade den hemma.. Baraatt få stå där, och vara glad fick allt att bli så mycket lättare. Men jag önskar ändå att det skulle kunna gå och spola tillbaka tiden. Försöka göra allt bättre och fortsätta att kännaden där lyckan i kroppen som jag gjorde i så många månader. Jag önskar att det en dag kan bli bra igen..


Kommentarer
Postat av: niklas

chansens att det blir bra igen finns där, det måste man tro på. jag hoppas!

2010-09-13 @ 00:04:28
URL: http://niklaslov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0