Jag är en trött och sliten tjej just nu

Tjenare! sov över idag. sket i skolan. Vaknade av att jag inte hade nå sms kvar. Vart på dåligt humör. Åkte och köpte thaimat med Viktor och Linnea. Eller Viktor bjöd och tvingade i mig maten. For till valbo och hämtade ut min telefon. Åkte till årsunda för att titta när han och några andra åkte cross, förbannat jävla jätte tråkigt! For hem och duschade håret eftersom Viktor dränkte mig med en hamburgare igår så hela håret och ansiktet var fylld med olika slags saker. Tomas dressing sallad kött och bacon. Åkte hem och han lämnade av oss här. Gick ner och träffade Brander och Malin och fick ett sms där det stod att min mobil laddats med 195 kr. Direkt efter får jag ett sms "fitt Viktor: sluta sura". Vart så glad så ögonen blev blöt. Vilken idiot han är :). Malin och Brander gick och vi for ut med Viktor. Åkte dock hem lika fort igen. Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. Stor dag imorgon. På fredag åker mamma med. Buuuuhu! kommer jag överleva?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0