Rösta för i helvetet rätt nu då..


Jag ska iväg snart och rösta på socialdemokraterna. Fan vad jag hatar Moderaterna, jag förstår faktiskt inte alls hur folk kan rösta på dom när Fredrik säkert att vissa människor inte är lika mycket värld. Att bara säga en sak i tv visar ju hur otroligt dum i huvudet man kan vara. Dess utom är han den fulaste på jorden.

Om Sverigedemokraterna kan jag väl inte heller säga så mycket, förutom att jag inte ens fattar varför dom finns med? Varför är man så dum och röstar på dom? Dom från 18 till 20 år tror jag gör det endast för att dom inte vet vad detta val innebär.. "bara för att.." ska dom rösta på Sverigedemokraterna.

För första gången i mitt liv har jag lagt ner energi åt att bry mig om vad dom alla olika partierna vill för något. Och jag har fattat att det inte går att den blåa sidan ska få bestämma.. Jag ser hellre mona salin på tv varje morgon är att leva med att dom blåa ska få bestämma. Socialdemokraterna eller miljöpartiet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt rätt, röttröttrött !

2010-09-19 @ 21:17:53
URL: http://branderof.blogg.se/
Postat av: dlc

JADÅ ! ;D

2010-09-21 @ 10:18:24
URL: http://bbebot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0