snart dags att sova då...

Just nu står lillen uppe i duschen och sjunger :) han har varit så jävla duktig idag att han får vara vaken till 8 och titta på tv till halv 9 istället för att lägga sig halv 8 och titta till 8a. Var hos Viktors syster igår. Fick nog höra att han hade haft två tjejer samtidigt lillRickard :) haha. Kom nyss från ingeltjärn. Varit och fiskat. Asp var där med två kompisar. Den enda som fick fisk var Viktor, 3 stycken. Åkte hem på direkten eftersom man bara får ta 3 fiskar på ett fiskekort. Rickard skulle meta, men det var jag som fick sitta med det.

Nu kommer Brander och Malin hit. Jag ska klippa mig sedan ska vi mysa till film. Haha nu står Rickard och skrattar uppe i duschen. Kan man verkligen ha så roligt åt sig själv och en dusch slang? Packa gympalkäder göra kvällsfika och läsa godnatt saga ska jag göra nu iaf :) Nu är det bara 5 dagar kvar. pöss!

Känner mig lite såhär just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0