I can not live with or without you

Ibland är det så jobbigt, att kunna leva utan den man älskar fast man inte vill.. och ändå inte klarar av det.
Hur fan ska jag beskriva? hur förbannat lycklig jag är
Jag är så lycklig när jag har Niklas. Jag känner mig som en helt annan person. Utan han är jag inte den jag vill vara. Han får mig till världens lyckligaste. Han får mig att att känna mig sådär bra. Utan han dom här 6 veckorna har känts så tomt, så fel och meningslöst. Jag uppskattar det vi har tillsammans mycket mer denna gång. Folk får tycka vad dom vill om detta denna gång, det ska funka. Dom där bråken var så meningslösa.. Bara för att kom dom. Att mina känslor lyckats stanna så länge för någon får mig själv att tänka varför? för att han är den underbaraste person som finns på denna jord. Han ser rakt igenom mig, han är den enda jag kan stå och grina framför och det känns rätt. Så mycket jag öppnat mig för han har jag inte gjort på flera år för någon annan. Jag älskar att dra mina fingrar genom hans hår när vi kramas. Jag älskar hans pussar. Jag älskar sättet han pratar på. Jag älskar när han är full och upprepar samma sak om och om igen. Jag älskar hans mage, hans händer. Jag älskar när han tittar på mig från en lägre nivå när hans ena öga är mindre än det andra. Dom där små saker, som jag egentligen skulle störa mig på hos andra, älskar jag hos honom. Det finns ingenting med den där killen jag stör mig på, förutom när han låser dörren när han åker iväg på jobb i veckorna.

Att jag har fått min dröm att gå igenom har jag bara honom att tacka för, att jag fick dela det med han betyder så förbannat mycket. Att han såg till att jag fick träffa in flames är det största som hänt mig. Jag vet inte än idag hur jag ska kunna tacka han. Det är något jag kommer sitta och tänka på om flera år. Att han står ut med mig, att han inte tröttnar på dom där två orden "ingenting, vet inte" betyder så mycket. Att han gång på gång försöker hjälpa mig att få fram orden jag egentligen vill säga. Han är allt jag behöver! och allt jag vill ha. Den här helgen, har jag bara längtat efter. Jag älskar han så tårarna vill spruta. Han får mina dåliga stunder att kännas bra. Hans flin får mig varm i hela kroppen.. Och det blir bara värre nu när jag saknar han så förbannat mycket! jag hatar hans jobb. Älskade älskade du, kom hem nu då! jag vill aldrig någonsin vara utan dig igen. Jag älskar dig niklas, så förbannat mycket


Kommentarer
Postat av: Niklas

du är bara så jävla bäst! MIN Bästa! ÅÅH! Underbara du! ÄLSKAR DIG!

2010-09-28 @ 22:09:52
URL: http://niklaslov.blogg.se/
Postat av: brander

ååh va söt du är! både du och han!

2010-10-04 @ 10:03:08
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0