Rickard kom tillbaka nu då

Vad ger jag mig in på?
Klev upp, for till valbo med Viktor och Rickard. Självklart skulle det sluta med att Rickard vart sur och jag bestämde att han skulle fan i mig sitta på sitt rum så som han hållt på hela morgon! Nää då springer han bort så fort han fick kliva ur bilen. Så nu är det bara ut och leta efterhan, vart borta i 2 timmar. Jag håller på hungrar ihjäl och hade tänkt äta pizza med han, men nu får han då ta och skylla sig själv! Jag ska även tvätta idag, dammsuga tårka golv och ta reda på disken. Vilken mat det blir idag vet jag faktiskt inte. Hamburgare blir det nog.......... Viktor ska inte bort idag heller! superooo. Drygskallen tjatar om att han ska ta med rickard till crossbanan, men jag förbjuder. Pojken kommer inte kunna sova på hela kvällen av all speed han kommer ha i kroppen. Men visst, det ansvaret får Viktor ta. Han ska då fan hit och lägga Rickard den dagen. Men det är förbannat roligt att han ställer upp och hjälper mig med lillen.§ Vet inte alls vad vi ska göra idag. Måste väl hitta busen först.. bläsh!

Nej nu ska jag ut och leta..................................

jag vet att jag borde få vara med mig själv ett tag. Men kan dock inte styra mina känslor.

Kommentarer
Postat av: Theosara

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-10-17 @ 12:51:45
URL: http://theosara.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0