bravder och huliganer

Full som jag var höll frillan igår ändå. Kanske ska skriva vad jag gjorde?
Jag och Linnea drog till Johan. Bara masas go killar. I lägenheten brevid var Max Viktor Philip osv.. så sprang därimellan hela tiden. Min lilla max följde med oss in och då skulle självklart småfjortisar vara uppkäftig och tycka att han var äcklig. Jävlar vad jag tände till! Gick till Legend och träffade på Robin Asp osv.. Linnea Jennifer och cm kom. Sen blev det 8an och träffade Fba killarna. Vidare till Lobby då jag mötte upp Lina osv. Kvällen slutade som den slutade. Myyysit. La även ifrån mig telefon på förfesten.. Kommer ut i rummet och någon kille står och pratar med Lina i telefon! haha.. Så jävla roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0