det måste ju finnas ett stop på mig!

Varför varför varför varför varför?

Kan jag aldrig tänka på fyllan?
Kan jag aldrig försöka göra något vättigt?
Absolut inte!

Åkte med brander till gävle, gick till sanna men fick åka hem lika fort eftersom jag glömde passet hemma. Hoppade av vid Linda när vi kom tillbaka till Gävle. Niklas kom förbi en stund och gick hem när vi skulle gå. Gick till Old Saint och träffade på Chimmy och Robin. Som vanligt höll jagoch Chimmy på att käfta och bråka med varandra men jävlar ni! HAN TOG MIN HAND OCH SKAKADE OM DEN OCH SA ATT HAN SKULLE VARA SNÄLL TILL NÄSTA GÅNG HAN SÅG MIG. Han släppte handen och gav mig en smäll och sa att min vän var tjock... Varför var jag med dom liksom? Aja.. Träffade Isabelle Linder, Asp Joni Jocke osv när jag gick och hämtade väskan med öl i. Följde med dom till Sandviken. Hade lite deep talk där med Asp kommer jag ihåg.

Mer av kvällen vill jag inte gå in på.. Jag är så jävla puckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0