Kan det inte bara sluta att göra ont

Då har jag fått den här dagen att gå med..
Daniel körde mig och Charline till sjukhuset. Hade roligt som 17 med doktorn som jag fick. Efter det åkte vi ner till sjukgymnasten och fick kryckor och spanade in poolen. Daniel körde hem oss igen och då kom Mattias och hämtade upp mig. Åkte till Mio och sen Ikea. Hem till mamma och hon bjöd på mat, sen for han hem. Nu ligger jag med lillasyster i mammas säng och tittar på BB. Väntar på att Daniel ska komma hem från Gävle, sega jävel.

Fan vad ont jag har.. Det är nå helt sjukt. Att jag verkligen inte kan gå, känns som att jag har vrickat båda fötterna. Inte en jävel kan förstå hur det känns och det suger så förbannat. Att bara ligga såhär gör mig tokig.. Ilar och värker och bränner och blä. Och inte en jävel tar hant om mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0