sicknes, blir så förbannat less.

Självklart sitter jag och tänker tillbaka..
Om det där inte hade hänt.. Om jag inte fick veta nått
Hade jag varit singel idag?
Hade jag suttit här i Josh lägenhet och varit som jag var idag då?
Jag hatar att prata om det för jag känner mig så äckligt lurad
Jag hatar att prata om det för jag blir så arg att det blev som det blev
Jag är så arg att det inte kunde avslutas på ett normalt sätt.
Jag är så arg, att vi aldrig kunde prata ut om vad som hände
jag är inte arg över att jag inte har dig längre

Det för inte ont att jag står själv idag
Det gör ont att ni båda två hade en plats i mitt hjärta, och att jag inte vill prata med någon av er än idag. Fast jag försöker.
Försvinn ut mitt huvud för jag vill inte ha ett enda minne med någon av er.

Kharma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0