jag kan klaga hela dagen ja

Varför kan inte någonting i mitt liv gå bra för en gångs skull?
Nääää för att gud själv han hatar mig han :) Fan ta dig säger jag!

förra veckan var jag sjuk
Nu är jag sjuk igen
Ska åka och hälsa på mitt jobb som jag ska få, men är dö sjuk
börjar åångra mig att jag ska flytta
Varför tror folk att vi bara sitter och röker på hela dagar?
Jag är redan trött på att vara singel
Jag saknar den där idioten
tappat bort nyckeln till mig lägenhet..
alla blir knäpp och förändras hela tiden
jag vill inte ha nått med dig att göra någonsin mer...
Jag hostar snart upp mina lungor
Vill ha halstabeletter
Kan inte röka pga det gör ont i halsen
Jag hatar den här hålan, men älskar den ändå
Jag sumpar alla chanser jag får av dig..


Ja jag kan sitta hela dagen och klaga på mitt liv just nu.
Jag är fan inte å humör, jag är fan inte frisk på en fläck!
Det är såna här gånger man vill ha en kärleksfull kille som tar hant om en. Ligga och kramas och få vatten bärt till sängen. Men icke! jag ska vara tråkig och vara för mig själv. Dettasugerjusåförbannathårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0