nu är det dags att sova natalie!

Varit vaken i 40 timmar.
Hur fan orkar min kropp detta?

Fan vad less jag har varit på allting idag.. Riktigt jävla less!
Kroppen och hjärnan har inte velat funkat på flera dagar.
Jag känner riktigt nu hur hjärtat slår två gånger förmycket ibland.
Vet knappt vad jag skriver, ser dubbelt och kan inte tänka för 5 öre.
Har legat helt döda på baksidan flera dagar i sträck nu.

Vilken jävla klump jag fick i magen när jag läste och skrev dom där smsen idag. Jag har inte varit så duktig själv, kanske inte förklarat mig rätt, sagt som det har varit. Jag har inte vetat vad jag ska ha gjort och har blivit rädd. Jag trodde verkligen den människan var underbar, speciell och fel fri. Sådan snäll människa var jag inte värd i mitt liv. Men oj vad jag var ute och cyklade.. Så jävla lurad jag har känt mig den senaste veckan, det fick min mage bara att svida och sätta gråten i halsen. Jag vet inte ens varför jag bryr mig längre, jag vill inte bry mig.

Josh.Rehab
Säkert! går inte att stänga framdörren, den måste man låsa. Alltandörren går inte ens att gå igen så man känner ju sig skit trygg här. Eller inte?


Kommentarer
Postat av: Liger

Yep I agree with you..Just take it easy for a while..Things will be awesome believe me :)

2011-04-20 @ 04:49:49
URL: http://www.ligerworld.com
Postat av: malin hammarström

hej jag älskar och saknar dig, dejt med mig i helgen?

2011-04-20 @ 14:09:45
URL: http://maaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0