allt är fel hit och dit

Idag är jag arg!
Idag är jag så arg på saker så det finns fan inte
Idag känner jag att jag måste släppa saker och gå vidare bara.. Sparka folk i huvudet och och be dom dra åt helvete..

För det första är jag så trött på den här hålan så det finns fan inte ord!
Är det verkligen så roligt att sitta och snacka skit? Hitta på en massa skit som absolut inte är sant? muppar!

"Ja och, du höll på med den killen för två årsen.. Jag ska inte röra han, det lovar jag" Men hallå liksom? Nya regeln eller? flugan kanske? Tänk om alla skulle gå runt och säga sådär, då skulle man ju aldrig kunna hålla på med någon! Och skulle jag säga sådär hade mina vänner aldrig fått hångla ;) moha

Just ja.. Jag skulle ju vara arg!
B-rudar.. Är väl det värsta som gud uppfann?
Okej att jag umgås med ditt ex som har blivit en av mina-närmsta-kompisar-och-skulle-aldrig-hålla-på-med-han-för-gör-Linnea-åt-mig!, (AAAANDAS) förlåt mig så mycket att du gjorde slut med han liksom och är svartsjuk på oss och vevar med armarna. Lätt att vara efterklok och ångra sig va;)?

Så kommer vi till nästa idiot.
Gränsen går ju när dina vänner står och säger till mig att "Haha jag skrattar inte åt dig utan med dig Natalie för han är så där, det är typiskt han"
Jaha.. Nice :) MEN DU VAD ROLIGT! ungefär.. Lurad! Pinsamt vad lurad jag vart.. Att jag verkligen trodde att du var en sån underbar människa men hade helt fel.

Jaja.. Sen kan man ju bli lite besviken på både sig själv och andra
Fan jag försöker verkligen!
Men vems fel är det.. När folk man har älskat så förbannat mycket en gång i livet går till att blir så jävla irreterande! Att man kan störa sig så förbannat mycket! Jag orkar inte ens tänka på personerna längre..

JAG STÖR MIG PÅ ATT VARA BAKIS SÅ FRUKTANSVÄÄÄÄÄÄÄRT MYCKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0